Freyja * A farkasok birodalma
Üdvözlő

Üdvözöllek, vándor!

Freyja világába tévedtél - de ha már itt vagy, nézz körül, hátha megtetszik, amit látsz! Bújj egy varázserőkkel bíró farkas bőrébe, és élj át kalandokat, keveredj harcokba, hódítsd meg a világot! Mindez csak rajtad áll. 

 
Infók

Vendégkönyv | Ötletláda

Évszak: Tavasz | Párzás: Igen | Ellés: Nem

Az idő lassan kezd melegedni a zord tél után. Északon még hideg a táj, és havazások is előfordulhatnak, de dél felé haladva egyre kellemesebb időre lehet számítani. Gyakoriak az esőzések, a patakok és folyók megduzzadtak, veszélyes sodrásúak.

Korlátozás: -
Event: -
Admin: Sebi
Téma: fantasy farkasos szerepjáték
Nyitás: 2019.06.26.
Design: LindaDesign, én
Képek: deviantArt

 
Chat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Cserék

Cserét nyugodtan kérhetsz a chatben. Leginkább szerepjátékos, fantasy vagy állatos oldalakkal fogadom el. Korlátlan hely!

 
Nyomok
Indulás: 2019-06-22
 


 

Leírások
Képességek

Mivel ez egy fantasy szerepjáték, farkasod varázserőkkel bírhat, maximum 5 félével. Igénylésnél először csak eggyel rendelkezhet, ez lesz a fő képessége. A többi képesség már nem ilyen erős, és nem térhet el jelentősen a fő képességétől. Például ha karakterednek tűzzel kapcsolatos képessége van, a következőnél nem fagyaszthat meg dolgokat. Később bővítheted a képességek sorát többféle módon is. Ennek menete az, hogy képességpontokat (KP) kell gyűjtened, amiket a játékod során szerezhetsz a lentebb található módokon. Ha összegyűlik 3KP, akkor lehet igényelni az új képességet, amelyet az igénylőben tudsz megtenni. Most pedig lássuk is, hogyan gyűjtheted a KP-kat:

  • Edzések során: Ez az én segítségemmel (és esetleg egy NJK karakterrel) történik, ahol egy szerep keretén belül valami kihívás elé állítom a karaktered, majd reagálástól függően farkasod szert tehet egy új képességre. Kérheted a chatben is, de csak miután már játszottál a farkasoddal, és kicsit frissíteni szeretnél rajta.
  • Event során
  • Szerepjáték közben: ez azért nem olyan gyakori, de az engedélyemmel akár egy játék közben is felfedezheti képességeit a karakterek. Ez inkább a kölyköknél jellemző, akik képességek nélkül születnek, majd idővel felfedezik azokat.

Továbbá karaktered képe is meghatározza, milyen képességekkel is bírhat. Értem ezt úgy, hogy egy látszólag sötét mágiával megáldott farkas esetén nem lenne túl logikus, ha földgolyókat tudna repíteni ellenségeire. Szárnyakkal rendelkező farkasnak nem muszáj levegővel foglalkoznia, szóval egy elektromossággal rendelkező farkas is képes lehet repülni, az nem számít plusz képességnek. Segítségnek itt vannak az alap képességek, melyekből lehet választani, ezt is tüntesd fel az igénylésnél. Farkasod többi képessége abból a fajtából választható, amelyet igénylésnél meghatároztál neki. Egyedi ötletekkel ezeken belül természetesen lehet bővíteni, az itt felsoroltak csak példák:

  • Tűz: A tüzet uraló farkasok általában nem sebződnek a lángokban, illetve ezen kívül valamilyen módon képesek arra, hogy irányítsák azt. 
  • Víz: Lehet, hogy villámgyorsan úsznak a vízben, nem szükséges nekik levegő a víz alatt, esetleg képesek esőt fakasztani egy adott területen egy szép nyári napon. Ide lehet sorolni a jéggel kapcsolatos képességeket is.
  • Föld: Szilánkokat fakaszt a földből, esetleg kedve szerint formázza a köveket a karaktered, kis segítőket tud magának létrehozni földből és kövekből. 
  • Levegő: A levegő urai, szeleket hozhatnak létre, szó szerint köddé válhatnak, vagy akár szárny nélkül is képesek a repülésre.
  • Sötét mágia: Jóval nehezebb kategória, mint az előbbiek. Farkasod képes lehet irányítani az árnyékokat és a sötétséget, árnyékban láthatatlanná válni, vagy sötétben úgy látni, akár nappal.
  • Fény mágia: Ezzel a képességgel rendelkezők is láthatatlanná válhatnak,  másokat tehetnek azzá, vakító fényt tudnak létrehozni vagy világítanak, fényt csiholnak a sötétben
  • Elektromosság: Villámokat és gömbvillámokat, mezőket hozhatnak létre, magukat tiszta elektromos enerigává tudják alakítani.
  • Élővilág: A növények és a többi állat urai. Indákkal tarhatnak fogva másokat, vagy maguk köré gyűjthetik az erdő ragadozóit. 
  • Mentális: Ide tartozik a gondolatolvasás, tárgyak elmével való mozgatása, akár másoknak is tudnak hallucinációkat okozni, manipulálni őket. Gyógyítani, fájdalmat csökkenteni is képesek lehetnek.
  • Fizikai: Lehet szó földöntúli erőről, szupergyorsaságról, vagy képesek változtatni a testüket kedvük szerint.
Falkák

Farkasodnak lehetősége van falkába tartozni, ha kedve tartja. Később is csatlakozhat, de egyből igényelheted is oda. Vannak, akik örökké magányos farkasok és nincs szükségük sok társaságra, és ezzel nincs is baj, de jól tudjuk, hogy falkában az erő. 2 falkából lehet választani. 

Dagsbarn

Békésebb egyedek tartoznak ebbe a falkába. Még a mostani alfa, Ameesha ősei alapították szövetségeseikkel, miután az egyik hím - kinek neve Worora volt - előtt maga Freyja istennő jelent meg. Ő mondta el a feladatát, ami egy jól működő falka létrehozása a tiszta szívűek részére. Worora nem késlekedett, összegyűjtötte családját, és szövetségeseit, majd a falka vezetőjévé vált. Idővel egyre több farkas fülébe jutott a hír, és akik családra vágytak, itt megkaphatták. Így lett a falka neve Dagsbarn, ami annyit tesz: a Nap gyermekei. Szívesen látnak maguk közt bárkit, aki méltó rá, és belseje nem romlott. A leginkább előforduló képességek itt a fény mágikusok, mentál képességűek és az elemi képességűek, de az sem baj, ha más adottsággal rendelkezik farkasod. Északon élnek, a hegyek között, nagy területet tudhatnak magukénak. Őreik lelkiismeretesen portyáznak a határokon, és ha betolakodóval találják szembe magukat, eldönthetik hogy Ameesha elé állítják, vagy elküldik a falka védelme érdekében. Hiába a békesség, hogyha agresszív farkas kerül az útba, képesek megvédeni magukat.
Itt is megvannak a rangok, de a tisztelet közel ugyanakkora a másik iránt minden rang esetében. Inkább úgy élnek, mint egy nagy család. Egymás előtt nincsenek titkaik, és igyekeznek elkerülni mindenféle nézeteltérést - vagy legalább mihamarabb megoldani azt.

Svartsplinter
Szigorú, már-már diktatórikus rendszer jellemzi a falkát. Az alfa vasmarokkal fogja a többi tagot, hogy pontosan úgy viselkedjenek, ahogy ő megkívánja. Természetesen gyakran elnéző azokkal, akik közel állnak hozzá, vagy valamelyest kedveli őket - érdemes jó kapcsolatot ápolni az alfával, ha viszonylag kellemes életet akarunk magunknak. A hízelgés és és hűség mindig beválik, csak úgy megsúgom. Ellentétes esetben készüljünk fel arra, hogy nem lesz könnyű dolgunk. Megszökni nagyon nehéz a folyamatos járőrözések miatt, és akit neadjisten' rajtakapnak, imádkozhat azért, hogy a vezetőnek jó napja legyen. Aki ide született, de lelke mégsem gonosz, általában nem érzi jól magát a falkában, tekintettel arra, hogy a legtöbb tag nem túl pozitív tulajdonságokkal rendelkezik. szívesen fogad be magához hasonló farkasokat, és ha elnyerik a tetszését, gyorsan lépdelhetnek felfelé a ranglétrán. Gyakoriak a harcok és az egymás mögötti ármánykodások a falkában, amik általában büntetés nélkül zajlanak le. A következmények hiánya csak erősíti azt, hogy a tagoknak kedve legyen ilyen tevékenységek folytatásához.
A falka nem olyan régi, mint a Dagsbarn. Pár generációval ezelőtt történt meg az, hogy egy fekete mágiával bíró farkas, Crowe megalapította saját kis birodalmát. Legendák szerint maga Loki érintette meg a szívét, melytől teljesen befeketedett - így lett a falka neve a későbbiekben Svartsplinter, avagy "fekete szilánk". Azóta utódról utódra száll a hatalom, ahol a vezér magának tudhatja a sziget dél-nyugati részét.
Rangok

A falkához tartozással együtt jár az, hogy farkasod belekerül a hiearchikus rendszerbe. Kis szerencsével, vagy kemény munkával feljebb lehet lépni a ranglétrán - de egy rossz cselekedettel nagyon hamar omegává válhatunk. Aki viszont nem akar semmi különlegeset, simán tagként eltengetheti az életét, biztos helyzetben.

Felsőrendűek

  • Alfa: A falkák vezetője. Övék a hatalom és a tisztelet, mindenki behódol nekik. Érdemes a jó kapcsolat fenttartása velük - Csak az admin, vagy az admin által kijelölt ember igényelheti
  • Alfa párja: Értelemszerűen az alfa választottja. - Nem igényelhető
  • Béta: Az alfa helyettese, jobbkeze. Ez lehet a legjobb barátja, vagy bárki, aki közel áll hozzá. - Engedéllyel igényelhető
  • Utód: Az alfapár kölyke, akit az alfa a legérdemesebbnek tart arra, hogy kövesse őt az uralkodásban. - Nem igényelhető
  • Kém: Feladata az, hogy minél többet megtudjon a másik falkáról, és a világban folyó ügyekről. Veszélyes élete van, ugyanis ha lebukik, ki tudja, mit kezdenek vele. - Igényelhető, 2 farkas/falka
  • Sámán: Gyógyító képességgel rendelkező farkas, aki általában idősebb, és nagyon tapasztalt. Ő látja el a sebeket és egyéb sérüléseket. - Igényelhető, 1 farkas/falka 

Középrendűek

  • Tagok: Olyan farkasok, akik még érdemesek magasabb rangra, vagy egyszerűen nem is akarnak ennél többet. - Korlátlanul igényelhető
  • Őrök: Ők azok, akik vigyáznak a falka többi tagjára. Általában a határon portyáznak. Bizalommal lehet hozzájuk fordulni. Az alfának két külön őre is van - Igényelhető, max 5 farkas/falka, és 2 alfa őr/falka
  • Dada: A kölyköket nevelő, rájuk vigyázó farkas. - Igényelhető, 1 farkas/falka
  • Vadászok: Feladatuk a táplálékszerzés a falka számára. Általában közösen szoktak portyára indulni zsákmány reményében. - Korlátlanul igényelhető

Alsórendűek

  • Idősek: Hasznuk már nincs a falka számára, általában pihenéssel töltik az idejüket. Falkától függ, hogyan bánnak velük. - Korlátlanul igényelhető, vagy idővel megöregedhet a farkasunk
  • Kölykök: Növekvő szervezetek, akik tele vannak élettel és alig várják, hogy felfedezzék képességeiket. - Ellési időszakban igényelhetők, ha van vemhes nőstény, a tulajdonosával kell megbeszélni, hogy kik kapják a kölyköket
  • Omegák: A falka lábtörlői. Nem kapnak tiszteletet, utoljára esznek - és nem sok farkas törődik velük. A Svatsplinter falkában rosszabb helyzetben vannak. Azok kerülnek ide, akik valami szörnyűt követtek el, ami miatt ezt érdemlik. - Korlátlanul igényelhető, bár nem túl gyakoriak. Farkasod akár azzá is válhat a játék haladtával.
Gyakori kérdések

Kattinst arra a kérdésre, amelyikre meg szeretnéd tudni a választ!

Hogyan keressek képet a farkasomnak, mi is az a fotómanipuláció?
Találhatok ki saját képességet?

 

<< Vissza

 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!